چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟ ,

menuordersearch
cafeglim.ir
جمعه بیست و نهم آبان ۹۴
(0)
(0)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

 

چنانچه به هر علتی موفق به بازیابی رمز خود نشدید، میتوانید شماره همراه و نام کابری خود را از طریق ایتا به سرشماره 09130979263 ارسال نمائید

کارشناسان ما در اولین فرصت  نسبت به رفع مشکل اقدام و شما را راهنمایی می‌نمایند

aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
جستجو
telegramwhatsupinstagramaparatmailrubikatwiterfacebookyoulenzoreitaathreads

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
فروشگاه کافه گلیم عضو رسمی اتحادیه صنایع دستی اصفهان

سلام،به کافه گلیم خوش آمدید
پشتیبانان ما در ایتا با افتخار آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.